Умови гарантії
Вся продукція, що представлена на нашому сайті, має сертифікати відповідності. Наші виробники використовують високоякісні і надійні матеріали, які оберігають Ваш комфорт.
Постійно стежимо за новими технологіями наших постачальників і робимо їх доступними для Вас.
Гарантуємо високу якість нашого товару.
Наші співробітники завжди готові Вам допомогти.
Гарантійне обслуговування здійснюється за умови правильно заповненого гарантійного сертифікату, де має бути вказане найменування товару, потужність, дата продажу, а також печатку фірми-продавця або документ, що підтверджує факт купівлі товару.
Повернення товару здійснюється протягом 14 днів за умови цілісності упаковки і продукції.
Куди звернутися за гарантійним обслуговуванням?
На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов’язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 12 місяців до 24 місяців залежно від сервісної політики виробника.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Адреси і телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.
Якщо у вашому місті немає сервісного центру, який обслуговує товар, ви можете звернутися до нас за адресою: м. Київ, вулиця Радистів, 24 телефон для зв”язку 095 850 2881.
У яких випадках гарантія не надається?
Гарантія не надається, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
- серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам’яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації